در راستای انعکاس گزارشات میز خدمت اتاق اصناف و ارائه اطلاع رسانی اقدامات و خدمت رسانی واحدهای مختلف اتاق اصناف به شهروندان گرامی از این پس اخبار وگزارشات به سمع و نظر مخاطبین ارجمند خواهد رسید:

رئیس اتاق اصناف مشهد در راستای برگزاری نماشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه فروش بهاره و ماه مبارک رمضان، ثبت نام از متقاضیان شرکت در نمایشگاه را از تاریخ هفتم بهمن ماه آغاز نمود که تا کنون ادامه دارد.

در همین راستا هادی مخملی اظهار داشت:  از هفتم بهمن ماه تا کنون حدود 540 غرفه به متقاضیان واگذار شده است که ثبت نام از متقاضیان هنوز هم ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف مشهد مخملی در ادامه افزود: آن دسته از افرادی که ثبت نام آنها به پایان رسیده است نمونه کالاهای مورد نظر خود را جهت کارشناسی قیمت به قسمت انبار کالاها در نمایشگاه ارائه نمایند تا پس از کدگذاری و کارشناسی قیمت، مجوز فروش کالا در نمایشگاه بهاره را دریافت نمایند.

رئیس اتاق اصناف مشهد با تاکید براین نکته که کارشناسی کالا توسط کارشناسان اتحادیه های صنفی مربوطه انجام می گردد، یادآور شد: متقاضیان شرکت در نمایشگاه از هم اکنون نسبت به ارائه کالاهای خود جهت کارشناسی کالا اقدام نمایند و از موکول نمودن این امر به روزهای پایانی به جهت مواجه شدن با ازدحام، شلوغی و معطلی در دریافت مجوز فروش خودداری نمایند.

وی خاطرنشان کرد: بحث نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی در این نمایشگاه برعهده واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف بوده و همچنین شعبه سیار تعزیرات حکومتی نیز در همین راستا در نمایشگاه بین المللی مستقر خواهند شد.

 

روابط عمومی اتاق اصناف مشهد

 

 


با عرض پوزش این مطلب نیاز به کلمه عبور دارد

لطفاً کلمه عبور را وارد نمایید